Forum Forum Zespo│u PieÂni i Ta˝ca Beskid Strona G│ˇwna Forum Zespo│u PieÂni i Ta˝ca Beskid
Forum Zespo│u PieÂni i Ta˝ca Beskid
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

POLECAM OD┼╗YWKE WAX dostaniecie w aptekach, rewelacja.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Zespo│u PieÂni i Ta˝ca Beskid Strona G│ˇwna -> Nowy,Nowa??
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:08, 10 Kwi 2014    Temat postu: POLECAM OD┼╗YWKE WAX dostaniecie w aptekach, rewelacja.

wszystkie owoce z wyj─ůtkiem banan├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
niezdecydowana75, na kiedy w┼éa┼Ťciwie masz termin? Nie wiem tylko czy si─Ö wklei
No to z T─ů ┼╝├│┼étaczk─ů ok,ciekawe jak ze szczepionkami?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie tylko przez ciekawo┼Ť─ç odczyta┼éem wasze wypowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

taaa małe jest piekne..... [link widoczny dla zalogowanych] modle sie zeby dozyc urlopu
Nawet kontur├│wk─ů nie mog┼éam ich powi─Ökszy─ç. Mam 30 lat i te┼╝ dr─Ötwiej─ů i bol─ů r─Öce. ┼╗a┼éujcie faceci, ┼╝e nie mo┼╝ecie tego do┼Ťwiadczy─ç Sk─ůd przekonanie ┼╝e nie pomagam,,,,,niekoniecznie trzeciemu swiatu, ale w og├│le??? Niestety nikt za bardzo nie potrafi zrozumie─ç takiego problemu, ani bliscy, ani, jak widz─Ö, ludzie na forum. [link widoczny dla zalogowanych]
Pomara┼äcz, turkusowy, zielony..... takie: aaaa... przybylska wyglada jak wiejska lala OSTRZEGAM WOBEC TAKICH LUDZI CZ┼üOWIEK JEST BEZRADNY Czy kto┼Ť wie gdzie pracuje Pani Agnieszka Bala,fryzjerka kt├│ra pracowa┼éa w salonie Wella ul. Benusik
[link widoczny dla zalogowanych]
find_me moj tez dosc wysoki ponad 180 powiedz mi z ciekawosci pytam jak rozwiazaliscie np umiejscowienie szafek kuchennych ?
[link widoczny dla zalogowanych]
kilka lat temu mia┼éam w┼éosy przefarbowane na g┼é─Öbok─ů czer┼ä.
nie był super mocny, ale na zdjęciach wyszedł pięknie, i trzymał się do rana.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I buty kupuj─Ö tylko w Deichmanie bo tam maj─ů wyb├│r.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale i bez tego wiem, ┼╝e pr─Ödzej utyj─Ö od bu┼éek ni┼╝ od broku┼é├│w. Ja mam kolczyka od 3dni i przebijanie nie bola┼éo, choc teraz troszke przy siadaniu i schylaniu boli...A mam pytanie czy na w-f trzeba ┼Ťci─ůgac???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
.Warto tam i┼Ť─ç??????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A kt├│re kosmetyki profesjonalne najlepsze? [link widoczny dla zalogowanych] Po drugie moj organizm przez lata nauczony tej kolei rzeczy,broni si─Ö przed normalnym zywieniemNawet na niezbyt duze porcje reaguje mdlosciami i torsjami a w przypadku nie zwrocenia biegunka i bolem brzucha.I tu zdrowe odzywianie i dostarczanie organizmowi tego co potrzebuje nie wystarczy.
To scieranie powierzchni skory. Moim problemem jest nieodparta ochota na słodycze- to jak nałóg,nie mogę się uwolnić. zreszta najlepiej zapytac sie lekarza u mnie jest czerwona kreseczka, nie rozeszla sie tylko to zaglebienie mnie troche martwi. Wojtków jest dużo to jest fotomontaż? [link widoczny dla zalogowanych]
Moze jesli pojawiaja sie Wam na razie tylko takie drobne infekcje to probujcie sobie z tym poradzic u kosmetyczki, ale gdy pojawia sie Wam juz dzikie mieso, to trzeba to wyciac, bo to samo nie zniknie... I zyj─Ö sobie po resekcji ju┼╝ 1,5 tyg nic mnie nie boli, mog─Ö si─Ö ju┼╝ u┼Ťmiecha─ç i ┼Ťmia─ç i wszystko tylko jeszcze czuje lekkie stwardnienie w miejscu naci─Öcia. mozecie podac namiary na p. jest dobra na wszytko.Jak wazna premiera, to moze byc dluga i z szalem Jestem juz po operacji.w ┼Ťrode bedzie dwa tygodnie. mam ten sam problem, przeszlam 2 operacje kolan, oba poci─Öte, jedna blizna jest dosyc mala ok 8 cm, ladnie wyglada, natomiast druga tragicznie, centralnie na kolanie, dlugosci ok 25 cm, szwy sie rozlazly podczas rehabilitacji kolana zaraz po operacji. Jedna partia mo┼╝e mie─ç za du┼╝o wielokrotnie, inna jakies zmiotki.
Wiadomo, chcia┼é─ů odmiany.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam fiola na punkcie odchudzania ale jak siade to robi mi sie taki walek a wkasciwie wal na brzuchu ze cos strasznego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cytaty znalezione w sieci:
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz emaila,jakby co┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Precz z włochaczami i inszymi ptasznikami [link widoczny dla zalogowanych] Nie wyjasniles czemu tak twierdzisz
[kwiatuszek] [serduszko] ;( Ja dzi┼Ť wspaniale taka .. M├│j progesteron wynosi 214 jednostek i strasznie si─Ö boj─Ö ┼╝e po pierwsze zaj┼Ťcie w ci─ů┼╝─Ö b─Ödzie niemo┼╝liwe lub graniczy┼éo z cudem a po drugie ┼╝e jaki┼Ť raczek u mnie zago┼Ťci... - piersi wrazliwe jak cholera jelito cienkie, jelito grube i odbytnicaostatnia cz─Ö┼Ť─ç jelita. [link widoczny dla zalogowanych]
Trzy lata temu zaczęłam się diagnozować. jakies szampony .. Po lekkim osuszeniu wlosow, nakladam zel samodzielnie zrobiony z siemienia lnianego. nie chcialbym ujawniac skad jestem, ale te zmiany sa podobno we wszystkich tredach.to wiem napewno wszedzie tam daleko nastepne miasto : Lodówki poustawiałam na takich gumach, niewiele pomogło. hadziajka84 Ty Łobuzie!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja od tamtego razu nic wi─Öcej nie grzeszy┼éam Troch─Ö przyty┼éam przez te ca┼ée zmagania z bulimi─ů, szczeg├│lnie ┼╝e teraz og├│lnie mam stresa, z powodu sesji
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak mnie wnerwia ta raklama RBK!!!!!!

jak m├│wi m├│j kumpel - jedno dobre sr**nie i juz masz 15, kg mniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Barbe ziaję zakupiłam - zobaczymy. Nie można sobie robić z tego żartów...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzisz, ja tez nigdy nie popelnilabym tego samego bledu, czyli nie odeszlabym od meza, walczylabym o zwiazek, nawet jesli nie dla niego czy dla siebie to dla Boga.
czuje, że zaczynam panowac nad talerzem i nad głodem.
[link widoczny dla zalogowanych]

Regine pieknie chudniesz [link widoczny dla zalogowanych] igg +111
to na gorze to moj komentarz ale pomylka przy wpisywaniu nicka Masakra ledwo dalam rade na orbim ;P Up up do gory paprak i materialista, brak mi s┼é├│w jutro zobaczycie fotki fajnych cycuszk├│w. B├│l jest minimalny, a je┼Ťli chodzi o znieczulenie to jest indywidualna sprawa piercera. [link widoczny dla zalogowanych]
uk Co do pracy, Dzidziuch, to ja wiele nie podpowiem. Jest to lista os├│b kt├│re te klamry zak┼éadaj─ů. Chmury: Awidno┼Ť─ç Igg- 0,408 Dzwonilam do ginekologa.chcialam umowic sie na wizyte, aby dokonac testow na plodnosc. Mo┼╝e awaryjnie trzeba pomyslec, gdzie w takim wypadku wyl─ůdowac, bo w przypadku nieprzyj─Öcia ci─Özko b─Ödzie racjonalnie mysle─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Stylizacja pinak energetyzuj─ůca i fluid loki na dopingu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W ko┼äcu chcia┼éam aby moje w┼éosy by┼éy w ca┼éo┼Ťci jednego naturalnego koloru.
[link widoczny dla zalogowanych]
Skarb Malucha i Dzidziu┼Ť, mn├│wstwo reklam i ankiety do wype┼énienia.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Zespo│u PieÂni i Ta˝ca Beskid Strona G│ˇwna -> Nowy,Nowa?? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin